עברית שפה קשה

הבלוג עבר לדומיין חדש. לקריאת הפוסט "עברית שפה קשה".

10 תגובות to “עברית שפה קשה”

  1. דביר רזניק Says:

    צודק ויטלי.
    לא הבנתי את הבחירה בשם "עברית". זה בערך כמו לקרוא לקינדל של אמזון "אי-בוק". עבודה קשה מצפה לצוות הדיגיטלי של ניופאן וסטימצקי – בהנחה שיש להם צוות כזה..

    לגבי השאלה שלך, 2 השערות:
    1. אמור להביא מעין מסך מפוצל, עם הוידאו האחרונים מהאתר;
    2. אפשרויות שיתוף? למרות שמהיכרותי עם מאקו, אני לא חושב שהם מעודדים #לייק..

    • Vitaly Mijiritsky Says:

      הי דביר,

      עכשיו כשהעלית את זה, אני מתחיל להבין פתאום איזו הזדמנות פז החמיצו אנשי קינדל כשלא קראו לו e-nglish! מזל שאנחנו כל כך הרבה יותר חכמים…

  2. Tweets that mention עברית שפה קשה « UXtasy -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Vitaly Mijiritsky, UXtasy. UXtasy said: כמה מילים על הקורא הדיגיטלי של ידיעות: https://uxtasy.wordpress.com/2010/05/29/evrit/ […]

  3. דימה Says:

    דווקא שם מגניב 🙂
    לשאלתך לגבי הכפתור, בזמן ניגון הסרט תלחץ עליו פעמיים (ב- IE).
    אם לא עובד, תלחץ על pause ונסה שנית ללחוץ על הכפתור.
    אם עדיין לא עובד, תעבור ללינוקס.

  4. סבטלנה Says:

    יפה אמרת לגבי קידום במנועי חיפוש. אני אפילו חושבת שאני יודעת איך זה קרה: ישבו קופירייטרים (לא ממש מוצלחים) והמציאו שם. אחר כך באו מעצבי ובוני אתרים שממש לא אכפת להם מהקידום ובנו אתר. אני אפילו לא בטוחה שהם כבר הגיעו לשלב של לשבת ולחשוב "הממממ… ומה עם גוגל?.."

    מצד שני, יש להם מלא לינקים חינם מ- Ynet.

    • Vitaly Mijiritsky Says:

      תודה סבטלנה,

      אם הייתי צריך לנחש, הייתי משער שזה נובע מאיזה מנהל בכיר שכופה את רצונו על אף ההתנגדויות שנשמעות (בתקווה) מהיועצים, והוא או מי ממשפחתו חשבו על השם הזה, או שסתם אהבו אותו מאוד. ע"ע הכומתה של גבעתי 🙂

  5. גיל פלד Says:

    מישהו בקפה דה מרקר הציע את השם עב-read ואני רוצה להציע את העברי רידר, שמשתלב יפה עם עברי לידר וזה יכול להוביל לעוד מבצע בצומת ספרים של שני עברים בשני שקלים.. או משהו כזה

להשאיר תגובה

