2 דרכים להרוס כפתור ווליום

הבלוג עבר לדומיין חדש. לקריאת הפוסט "שתי דרכים להרוס כפתור ווליום".

4 תגובות to “2 דרכים להרוס כפתור ווליום”

  1. ברק דנין Says:

    הדוגמה השניה מצויינת. אין שום משוב על הווליום עד שמפסיקים לשנות אותו – גרוע!

    לגבי הראשונה, הסימן ההוא הוא גם של ווליום, אבל גם של עוצמת קליטה בסלולר. אני חושב שההשראה נלקחה משם. אני מסכים עם המסקנה שלך (אחת מהן, בכל אופן) – אל תציגו לי את זה אם אין לי מה לעשות עם זה. אני לא יכול לחשוב על סיטואציה שבה המשתמש המתקדם ירצה שליטה על איכות הסרט שהוא צופה בה. הוא יזדקק לזה רק אם המערכת לא זיהתה נכון את סוג החיבור שלו.

    באייפון, למשל, כשאתה צופה דרך רשת סלולרית, איכות הוידאו נמוכה. כשאתה דרך Wi Fi (רשת אלחוטית) האיכות עולה פלאים. המשתמש חד העין שם לב לזה, רוב המשתמשים אני מניח שלא, וזה מצוין – כך זה צריך להיות.

    בקיצור, לי זה נראה שהשאירו את כפתור ה-debug בנגן הוידאו ושכחו להוריד אותו כששחררו את הגירסה.

    • Vitaly Mijiritsky Says:

      כנראה שאתה צודק. אבל גם אם יש לו שתי משמעויות מקובלות שונות, לדעתי מספיק שאחת מהן נמצאת בסתירה חריפה עם אחד הכפתורים האחרים, בשביל לפסול את האייקון.

  2. ברק דנין Says:

    לגמרי, ברור. גם פחות מסתירה חריפה מספיקה…

  3. על כפתורים « UXtasy Says:

    […] הכפתורים הקטנים שולטים על הווליום, וקשה לי לספור את מספר הפעמים ביום שאני מגביר את הווליום בטעות, כשכל מה שרציתי היה ללחוץ על –Esc (מסתבר שזו עוד דרך להרוס כפתור ווליום, בנוסף לשתיים שתיארתי לפני כמה פוסטים). […]

להשאיר תגובה

