אז מה קרה למייל שהומצא מחדש?

הבלוג עבר לדומיין חדש. לקריאת הפוסט "אז מה קרה למייל שהומצא מחדש?".

4 תגובות to “אז מה קרה למייל שהומצא מחדש?”

  1. רן לירון Says:

    נדמה לי שקצת מוקדם להספיד את ה-Wave.
    נכון, ההייפ נרגע, אבל זה לא אומר שהמוצר נכשל.
    נדמה לי שרק בעוד שנה-שנתיים אפשר יהיה לדעת בוודאות האם זה עוד
    google answers,

    • Vitaly Mijiritsky Says:

      מסכים. לגוגל יש את הכוח לעשות לו סבב שיפוצים ולשלב באיזה מוצר עתידי וכך להכניס אותו בכוח בחזרה.
      אבל כרגע, מתוך סקר שערכתי באמצעות סטטוס בפייסבוק (מאוד מדעי), לא היה אחד שאמר שעשה בו שימוש בשבוע שלפני. וכשאני מציע לאנשים את ההזמנות שנשארו לי, התגובה הטיפוסית שאני מקבל היא "לא, ובבקשה שמישהו יקח ממני את היוזר שכבר יש לי".

  2. גוגל באז « UXtasy Says:

    […] מדי להספיד את הוייב, כפי שנטען בתגובות לפוסט קודם שלי, שפחות או יותר באמת הספיד אותו. נשאר להם רק לחבר את שתי האפליקציות, ואז אפשר לדבר על […]

  3. עשרת המכות בראי היוריסטיקות של נילסן « UXtasy Says:

    […] נ.ב. מאחר ואין ליוריסטיקות תרגום עברי סטנדרטי, הרשיתי לעצמי להסתמך על התרגום שנכתב בגוגל וייב ע"י ברק דנין ואמיר דותן (בהשתתפות שושנה פורבס, ישי כהן וטל אבנרי) בימים בהם כל העולם ניסה להבין למה צריך להמציא את המייל מחדש. […]

כתיבת תגובה

