וכעת, בהפתעה גמורה, דאגה כנה למשתמשים!

הבלוג עבר לדומיין חדש. לקריאת הפוסט "וכעת, בהפתעה גמורה, דאגה כנה למשתמשים!"".

3 תגובות to “וכעת, בהפתעה גמורה, דאגה כנה למשתמשים!”

  1. ברק דנין Says:

    זה לא סתם נחמד מצידם, זאת דרישת החוק. כל עוד לא סימנת "V" באופן יזום (OPT IN מפורש) או ביצעת פעולה שכל מטרתה היא רישום לרשימת תפוצה, הם לא יכולים לשלוח לך כלום.
    יש כמובן כאלה שמפרים את החוק, כאילו, איזה שוטר יבוא לבדוק לי את הצ'קבוקס באתר? אבל נראה לי ש-ynet חשופים מדי לתביעות ולכן זהירים מאוד. אל חשש; אין פה שום דאגה למשתמש 🙂

    ותתחדש על העיצוב המשודרג.

  2. Vitaly Mijiritsky Says:

    אויש, היית חייב להרוס לי את הפנטזיה? 🙂

    מעניין, אולי החוק הזה תקף רק בארץ? כי הרושם שלי הוא שברובם המוחלט של האתרים שאני רואה והתוכנות שאני מתקין, אני נאלץ לכבות את הצ'קבוקס ליד הסעיף "אנא תשלחו לי דואר זבל".

    תודה! אני עדיין בשלב הגישושים.

  3. ברק דנין Says:

    אני לא יודע אם הוא *רק* בארץ, אבל בארה"ב המדיניות היא OPT-OUT. כלומר אפשר לזבל אותך, אבל לתת לך אפשרות להגיד די בכל שלב, ובאופן ברור. בארה"ב גם נדרשים לכתוב את הכתובת הפיזית של השולח. החקיקה בארץ, לעומת זאת, היא OPT-IN, כלומר אפשר לזבל אותך רק אם ביקשת במפורש שיעשו לך את זה. הקנס הוא עד 1000 ש"ח על כל הודעת דוא"ל זבל, והתובע לא צריך להוכיח נזק מקבלת ההודעה, אלא רק שהוא לא ביקש לקבל הודעות (או ביקש לא לקבל).

להשאיר תגובה

