השם של הבלוג הזה אינו יוזבילי

גיליתי  שבכל פעם שאני מנסה לרשום uxtasy, אני רושם אותו עם S נוספת – uxstasy. זה אומר שיש סיכוי גבוה לכך שמי שזוכר את הבלוג בשמו, יעשה טעות דומה ולא יוכל למצוא אותו בניסיון ראשון. טוב, עכשיו כבר מאוחר מדי – אני די אוהב את השם. בנוסף,  לפני זמן לא רב היה לי ויכוח עם אחד מאנשי השימושיות בארץ – הוא טען שאנשים כבר מזמן לא מקלידים כתובות URL אלא פועלים בעיקר באמצעות חיפוש או מועדפים. אני טענתי הפוך, אבל שפטתי בעיקר לפי עצמי – אני נוטה לזכור כתובות של אתרים ולהקליד אותן ישירות. אז אני מאוד מקווה שהוא צדק.

אגב, ה-Omnibar של גוגל כרום קצת מטשטש את ההבדלים בין שתי הגישות, כי הוא משלב בין חיפוש להקלדת כתובת ולעיתים יוצא שהמשתמש מבצע אחד מהם כשהוא מתכוון לבצע את השני. לעיתים זה מרגיש כמו בעיית שימושיות, ולפעמים דווקא כמו פתרון. אם תרצו, זו הדילמה שבין convergence ל-divergence, אבל בקטן. וכפי שמשתמע מהאהבה שלי ל-Omnibar, אני מצדד ב-convergence. זאת בניגוד לבחור הזה כאן:

התוסף לפיירפוקס שעושה את העבודה נקרא, באופן מפתיע, Omnibar. אבל הוא פחות טוב מהמקור.

2 תגובות to “השם של הבלוג הזה אינו יוזבילי”

  1. Ela Markovsky Says:

    יש לי חדשות בשבילך… כשהקלדתי עכשיו את השם uxtasy בבר של גוגל כי לא זכרתי את השם של האתר, הוא הראה לי אוטומטית תוצאות עבור ecstasy. הייתי צריכה להתעקש ולהגיד לו שיחפש דווקא את מה שביקשתי. מעניין שהגעתי ישר לפוסט הזה 🙂

  2. ויטלי Says:

    מוזר, כי אצלי הוא נותן תוצאות שקשורות לבלוג. אבל זה לא חדש שהתוצאות של גוגל מותאמות אישית.. בכל אופן, אני מניח שכבר הבנת את זה, אבל זה האתר הישן של הבלוג, לא פירסמתי כאן שום דבר חדש כבר קרוב לשנתיים :). המקום החדש זה http://www.uxtasy.com.

להשאיר תגובה

