התנועה כפתרון

הבלוג עבר לדומיין חדש. לקריאת הפוסט "התנועה כפתרון".

3 תגובות to “התנועה כפתרון”

  1. Claudio Says:

    Thanks for the summary of the alternatives and the link to the cool new one.

  2. ברק דנין Says:

    הטריק בסוף הוא אכן מגניב, אבל אני לא רואה אותו מיושם באף מקום.
    אני מקווה שהוא לא ייושם… נראה לי שהאנימציה הזו, אחרי שאפקט המגניבות עובר, די מתישה. היא גונבת קשב. בנוסף, בסופו של התהליך, בטופס מלא, היא נותנת בדיוק את אותו האפקט של יישור ימני באנגלית (או יישור שמאלי בעברית). בטופס חצי-מלא הטריק הזה מקשה משמעותית על סריקת שמות השדות, כי חלקם בתוך התיבה וחלקם מחוץ לה. בקיצור, זה עוד לא אפוי, ואני בספק אם יימצא הקונדיטור המתאים בשביל העוגה הזו…

    • Vitaly Mijiritsky Says:

      אני מסכים שהוא עוד לא מושלם, אבל יש לו פוטנציאל.
      משיכת הקשב פחות מפריעה לי משום שהתנועה מתרחשב בדיוק באזור העבודה של המשתמש, אז זה לא שדעתו מוסחת לטובת אזור אחר בעמוד.
      ונכון שבסוף האפקט הוא של יישור ימני באנגלית, אבל כפי שצוין, הבעיה איתו היא הקושי בסריקה, וזה מהווה בעיה בעיקר לפני מילוי הטופס. ברגע שהטופס מלא, גם יש פחות סיבות לחזור ולסרוק, וגם השגנו כבר איזושהי היכרות עם הטופס, אז ההשפעה השלילית של האפקט היא פחות מורגשת.

כתיבת תגובה